ISOPHI Z


Diagnostický nástroj iSophi Z je určen k využití při zápisech do ZŠ nebo na počátku školní docházky. Učitelé díky němu získávají možnost provádět pedagogickou diagnostiku vstupních dovedností dítěte.

iSophi Z slouží k provádění rychlé a efektivní pedagogické diagnostiky žáků při vstupu do základní školy a to buď při zápisech dětí do školy nebo na počátku jejich školní docházky.

iSophi Z poskytuje učiteli informace vztažené k aktuálním úrovním dovedností u každého dítěte, které se zápisů účastní.

Jednotlivé úkoly, jichž je celkem 11, orientačně identifikují dovednosti dětí v těchto povinných oblastech:

  • matematické představy,
  • prostorová představivost,
  • grafomotorika,
  • sluchové vnímání,
  • zrakové vnímání,
  • vědomosti.

Vedlejšími sledovanými aspekty jsou:

  • porozumění instrukcím a otázkám,
  • výslovnost,
  • pracovní zralost,
  • pozornost,
  • sociální projev dítěte.